Bouw in 8 stappen jouw knettersterke merk

In deze workguide – met maar liefst 35 pagina’s – deel ik 8 stappen om je business neer te zetten als een knettersterk en merk. Geen inhoudloze beloftes of vage teksten. Maar 8 praktische stappen inclusief uitleg, opdrachten én tips om het gelijk toe te passen. Waardoor jouw droomklanten je weten te vinden en als magneten op jouw merk af komen!

Creëer een knettersterk merk en word een magneet voor nieuwe klanten

Hoi hoi, ik ben Marion! Nadat ik jaren bij een reclame bureau als creative en conceptdenker werkte, ben ik in 2019 fulltime voor mijn creatieve business gegaan. Als grafisch ontwerper nam ik álle opdrachten aan, schoot mijn aanbod van logo’s voor beveiligers naar handgeschilderde waterverf geboortekaartjes. Ik kreeg van veel klanten geen energie en voelde aan alles dat ik aan het aanmodderen was…

Halverwege 2020 besloot ik rigoureus mijn bedrijf te splitsen. Ik koos voor een klein aanbod, kleine doelgroepen en concrete specialismen. Binnen 9 maanden heb ik 2 succesvolle merken (Studio Cremers & Marion Cremers) opgebouwd met 3500+ verkochte waterverfcursussen, uitverkochte programma’s en vervijfvoudigde ik mijn jaaromzet.

Daarbij heb ik – samen met Rosa – Los & Lippig opgezet. Binnen 1 jaar groeiden we uit tot een succesvolle community (3000+ volgers) met 5 uitverkochte events met meer dan 300 bezoekers. We werden in no-time een knettersterk merk.

Kortom, je kunt wel zeggen dat ik de nodige ervaring heb in sterke merken opzetten. Om mij heen zie ik zóveel mogelijkheden bij andere creatieve ondernemers. Ik zie ze zó hard ploeteren voor opdrachten naast een fulltime baan, terwijl ze dromen van een fulltime ondernemersleven.

DIE ondernemers help ik graag! Ik gun jou namelijk ook dat vertrouwen, die groei en uiteindelijk die financiële vrijheid. Dat kan je allemaal bereiken met jouw passie – waar mensen nu van denken dat het slechts een hobyy is…

Let’s proof them wrong!!

Marion-Cremers

DOWNLOAD NU GRATIS

Bouw in 8 stappen jouw knettersterke merk

Ga aan de slag met de 8 stappen uit de workguide (35 pagina’s met opdrachten, Canva sjablonen, video en meer) en bouw aan een succesvol en sterk persoonlijk merk. Moeitelozer klanten aantrekken, weten wie je bent als merk, wat je doet en dus meer verkopen!